Nieuw hier even voorstellen > w211 200 compressor

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
richard-e-klasse
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mei 2018 18:20
Mercedes-Benz: w211 e200 kompressor
Locatie: Ridderkerk

08 mei 2018 19:29

vraagje het "water" als de airco aan staat loopt dat weg aan de bijrijderskant ter hoogte van het voorwiel ? daar zag ik het water naar beneden lopen en loopt iets langs de onderkant van de kunstof bodemplaat ..
richard-e-klasse
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mei 2018 18:20
Mercedes-Benz: w211 e200 kompressor
Locatie: Ridderkerk

02 jul 2018 20:33

richard-e-klasse schreef:vraagje het "water" als de airco aan staat loopt dat weg aan de bijrijderskant ter hoogte van het voorwiel ? daar zag ik het water naar beneden lopen en loopt iets langs de onderkant van de kunstof bodemplaat ..
Dit was dus de ruitensproeier vloeistof , garantie maar krijgen het niet dicht dus word een nieuw tankje met rubbers etc bestellen .

Ook even terug geweest naar de velgenzaak :evil: en gevraagd waar mijn vetdoppen zijn van de wiellagers , welke ik miste toen het wiel eraf ging om bij de ruitensproeier tank te komen .
Het bekende (kwam ik achteraf achter) pas probleem met de naafkapjes .
Lang verhaal kort er was niets gezegd , monteur had ze maar verwijderd en lekker vet erin als extra bescherming , ja sluit toch af door de velg ??
Ik wil die dingen er gewoon op en heb velgen besteld die passend zijn voor mijn auto .. volgens hun gegevens via kenteken .. :sst: :stom:
De monteur beweerde dat ze in het doosje zaten met de originele wielbouten , waarop ik heb gezegd dat dat niet zo is maar ik thuis nog 1 keer kijk voor de zekerheid ..niet dus ..
Ik zeg tegen die man , je zou zelf toch ook die bescherming van je wiellagers willen hebben ? straks over een half jaar of jaar heb ik kapotte wiellagers en dan ?
Dus nu gaan ze nieuwe vetdoppen bestellen of stofdoppen what ever .. en dan kijk ik wel hoe die naafkapjes passen ...misschien zijn ze iets aan te passen , ik zag die naafkapjes te koop op e-bay met een duidelijke foto van de achterkant en zo diep gaan ze niet en het midden is vrij open ...
Misschien is er net een deukje in de vetdop te slaan , als ze maar net vastklikken , heb al verhalen gelezen dat dat soms net haalbaar is .
Raar als ik naar de velgen kijk die eraf komen en deze is dat nu niet (veel?) minder dik / diep (op het oog)

Maar goed wederom de service van tegenwoordig , ik heb jaren en jaren velgen gekocht bij j&r cardesign in Ridderkerk , top zaak met kennis waar je zulke shit niet gebeurd , helaas zijn die gestopt mede door alle internet concurentie ..
Plaats reactie