Beste liefhebbers,
Mijn naam is Luuk, ben 23 jaar en momenteel woonachtig in omgeving Utrecht.
Sinds December 2016 ben ik eigenaar van een R170 SLK 230 Kompressor automaat uit 97.
Ik heb de auto gekocht met 172.000 km, reeds staat er 206.000 km op, flink gereden dus!
Echter heb ik in deze kilometers een aantal tegenslagen te verduren gehad, waar ik het graag met jullie in een andere topic over wil hebben.
ik zit namelijk op een paar punten met mijn handen in mijn haar.
Mochten jullie hulp willen bieden, ik ga proberen om een link in de reacties achter te laten!
Iedereen veel veilige kilometers toegewenst!
Mijn eerste Mercedes
- CorW
- Donateur
- Berichten: 4262
- Lid geworden op: 13 jul 2016 13:09
- Mercedes-Benz: W140 S600
- Specialisatie: Van alles een beetje
- Locatie: Nijkerk
Welkom. Er is hier heel veel kennis en kunde aanwezig op het forum. Succes!
Met de woorden van Jeremy Clarkson: de grootste concurrent van MB is een gebruikte MB!
Thanks Cor! Bij deze de link waarin ik mijn problemen uitleg:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 89#p867489
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 89#p867489
Met vriendelijke groet,
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97
- CorW
- Donateur
- Berichten: 4262
- Lid geworden op: 13 jul 2016 13:09
- Mercedes-Benz: W140 S600
- Specialisatie: Van alles een beetje
- Locatie: Nijkerk
Verwacht van mij geen technische oplossingen, ik ben meer van de plaatjes. Geef het forum de tijd en de oplossing is nabij.
Met de woorden van Jeremy Clarkson: de grootste concurrent van MB is een gebruikte MB!
Dank heren, voel mij nu al welkom!
Voor de beeldvorming, dit is mijn SLK230 Kompressor.
Origineel Duits geleverd en is in 2009 naar Nederland gekomen.
Uitdraai van mobile uit 2009 zit er zelfs nog bij!
Ook veel facturen van onderhoud en dergelijke aanwezig.
De auto is helemaal origineel, op de einddemper na.
De vorige eigenaar heeft dit laten vernieuwen, maar heeft de originele vervangen door een RVS ( die er wel origineel uitziet ).
Dus geen lelijk sierstuk, maar wel een sportieve sound!
Het enige wat ik zelf heb veranderd aan de auto zijn de velgen.
Gekocht met de originele 15 inch, later 18 Inch 5-spaaks velgen gekocht die uit hetzelfde tijdperk komen.
Het ziet er dus redelijk origineel uit!
Voor de beeldvorming, dit is mijn SLK230 Kompressor.
Origineel Duits geleverd en is in 2009 naar Nederland gekomen.
Uitdraai van mobile uit 2009 zit er zelfs nog bij!
Ook veel facturen van onderhoud en dergelijke aanwezig.
De auto is helemaal origineel, op de einddemper na.
De vorige eigenaar heeft dit laten vernieuwen, maar heeft de originele vervangen door een RVS ( die er wel origineel uitziet ).
Dus geen lelijk sierstuk, maar wel een sportieve sound!
Het enige wat ik zelf heb veranderd aan de auto zijn de velgen.
Gekocht met de originele 15 inch, later 18 Inch 5-spaaks velgen gekocht die uit hetzelfde tijdperk komen.
Het ziet er dus redelijk origineel uit!
- Bijlagen
-
- 4481E532-33B5-4D84-9971-4FA759DE732E.jpeg (303.28 KiB) 680 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97
-
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 19 okt 2016 21:44
- Mercedes-Benz: SLK 230 Kompressor R170
- Locatie: Kerkrade
Welkom .
Gr Frans.
Gr Frans.
- Mercedes-Benz W168
- Berichten: 4651
- Lid geworden op: 25 mei 2014 21:52
- Mercedes-Benz: C200 Kompressor • 2003 (W203)
- Locatie: Brabant
Leuk man! Welkom. De wielen ziet er goed uit zo!
Lijkt het je leuk om een logboek aan te maken over je wagen? Op deze manier kunnen je volgen welke modificaties je toepast e.d.
Je kan hier een logboek starten, wel onder het credo ''alles mag en niks hoeft''--->Short-cut knop.
Lijkt het je leuk om een logboek aan te maken over je wagen? Op deze manier kunnen je volgen welke modificaties je toepast e.d.
Je kan hier een logboek starten, wel onder het credo ''alles mag en niks hoeft''--->Short-cut knop.
Groeten, Florent
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Bedankt heren voor het warme onthaal!
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik twijfel om mijn SLK te houden...
Ik heb in een jaar tijd een flink aantal tegenslagen gehad helaas.. en zit natuurlijk nu nog met de nodige problemen.
A.s. dinsdag gaat de auto naar een MB Specialist voor diagnose, hopen dat de problemen relatief makkelijk verholpen kunnen worden.
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden hoe het verloop hiervan is!
Zijn er trouwens SLK230 rijders die ervaring hebben met motorupgrades?
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik twijfel om mijn SLK te houden...
Ik heb in een jaar tijd een flink aantal tegenslagen gehad helaas.. en zit natuurlijk nu nog met de nodige problemen.
A.s. dinsdag gaat de auto naar een MB Specialist voor diagnose, hopen dat de problemen relatief makkelijk verholpen kunnen worden.
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden hoe het verloop hiervan is!
Zijn er trouwens SLK230 rijders die ervaring hebben met motorupgrades?
Met vriendelijke groet,
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97
Luuk
- autoliefhebber in hart en nieren
- eigenaar van een SLK230 Kompressor 97