Even voorstellen.

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Maart
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2018 16:57
Mercedes-Benz: G400 2003

19 jan 2018 09:38

Goedemorgen,

Mijn naam is Maarten en ik ben sinds een aantal maanden blije bezitter van een G klasse 400 cdi uit 2004.
Auto komt uit Duitsland en heeft voor zijn leeftijd weinig gedraaid, 70.000 KM
Is van een oude man geweest, altijd binnen gestaan en de laatste 5 jaar stilgestaan.
Na stilstand zijn alle olien vervangen (motor, bak, differentieel) en ook heb ik de ketting preventief vervangen ivm het bekende probleem.
Ik ben van plan er lang mee te gaan rijden, dus de basis moet goed zijn!

Nu mijn vraag; ik wil graag gebruik maken van de carkit, maar loop tegen een probleem aan dat hij galmt aan de andere kant van de lijn.
Er zit een originele UHI carkit in met Nokia cradle met telefoon en comand 2.0. Maar dit is niet echt handig ivm dubbele sim.
Dus ik heb ten eerste een viseoo MB-2 geprobeerd en vervolgens een MB-4+ Nog steeds galmt het, ook als ik de microfoon op stand 1 zet.
Gisteren heb ik op advies ook een originele MB cradle geprobeerd, maar deze heeft hetzelfde probleem
Na flink wat googlelen denk ik dat ik de oplossing weet; een Viseoo MBU-3000 die in de Nokia cradle past. Ik schijn een tussentype te hebben; wel UHI, maar ook de eerste versie comand. Graag feedback of dit de oplossing is? Bedankt alvast. Mvg, Maarten
Plaats reactie