mark760

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
mark760
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2017 08:35
Mercedes-Benz: w202 220cdi sport t model

25 okt 2017 08:48

Goedeavond allen,

Ja en dan ineens rij je weer Mercedes. Het afgelopen jaar heb ik met gemengt plezier een A2 tdi gereden. goede auto ook met hoge km stamd. Echter met 20k woon-werk verkeer en met toenemende drukte op de weg toch graag een automaat. Het is dan ook een 220CDI sport t model geworden.

van huis uit ben ik een volvo rijder, al 10 jaar zeer happy met een V70 classic, spijtig genoeg ook een handbak, daarbij heeft mijn vrouw deze toegeeigend. anyway ook in het verleden met heel plezier met een W123 300td gereden maar omwege roest toch weggedaan. Dus Mercedes stond ook op de shortlist, maar ja welke?

Toen ik deze S202 te koop stond nog even getwijfeld, om wille van leeftijd en km stand (390k), ook was ik weer bang voor de MB roest, maar ja zag er toch wel goeduit!

Deze echter is zover ik kan zien zeer goed onderhouden en vrijwel geen roest te zien, dat geeft vertrouwen! De auto heeft bijna alle luxe die ik wens, toch zijn er nog wel modificaties, mocht er iemand nog ideeën hebben hoor ik het graag:
1) Bekerhouder, wie heeft er nog een originele bekerhouder te koop?
2) Zuheizer ombouwen naar standkachel, ik zie wel dat dit gedaan is maar wie heeft er een goede instructie?
3) Lamp schakelaar, bij Volvo gaan de lampen aan bij motor starten, ik zou dit ook graag op de Benz willen, iemand een idee?

Nou ja genoeg projecten om de winter door te komen,

tot later,

Mark
Bijlagen
IMG_0886.JPG
IMG_0886.JPG (321.03 KiB) 327 keer bekeken
Plaats reactie