Vallende Sterren

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Vallende Sterren
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 okt 2017 16:28

04 okt 2017 16:52

foto E240
foto E240
IMG_7178.JPG (102.42 KiB) 328 keer bekeken
foto E240
foto E240
IMG_7178.JPG (102.42 KiB) 328 keer bekeken
Ik wilde me even voorstellen.

Mijn naam is Frank en na een lange zoektocht in NL DU en BE heb ik gisteren m'n (bijna) youngtimer opgehaald in t noorden van Groningen. Een E240 uit begin 2003 met net 100.000 km op de teller. De vorige eigenaar heeft hem ontzettend goed laten onderhouden bij Wensink en zelf ook goed verzorgd. Ik heb het overzicht van de onderhoudsbeurten die Wensink heeft uitgevoerd geprint meegekregen. De wagen is zelfs een paar keer van binnen en buiten "ge-re-cleaned". oftewel in showroom conditie gebracht.

Het was even terug in de tijd voor mij. In 2001 had ik zelf een nieuwe C240 gekocht. En deze E lijkt er heel erg op.
Van buiten en van binnen echt als nieuw.

Buiten: oa. met 19!! inch CLS velgen en een kleine dak en achter spoiler. De originele velgen met nieuwe Vredestein winterbanden kreeg ik ook mee.
Binnen: met mooi zwart leer dat nog als nieuw ruikt. Alleen de 2e navigatie CD ontbreekt. Dat gebruikte de goede man nooit. Ik zal m ook ooit gebruiken. Ik ben aan Waze verslaafd.

De rit van Groningen richting Rotterdam was een genot. Toch leuk om te ervaren dat deze uitvoering zijn tijd vooruit was met oa adaptive cruise control.
En leuk om die oude Nokia weer terug te vinden in de midden console. Duo sim-kaart er net ingezet.

Als iemand tips heeft om een iPhone makkelijk aan te sluiten dan maak je deze niet-techneut erg blij. Dat is t enige dat moet gebeuren.

En bijgaand een foto van deze heerlijke machine

Ik hoop veel plezier te hebben van deze Merc en van dit forum!
Plaats reactie