wallietax
in de ogen van een tuner mischien niet maar in de mijne wel...190Benz schreef:In belgië rijd het vol met van die gofljes. Dus is niet echt speciaal in mijn ogen.zooka schreef:Die golf is ook
Jij hebt ook een mooie ster!....ook mooi gedaan 8)
- 190Benz
- Berichten: 792
- Lid geworden op: 15 okt 2005 11:03
- Mercedes-Benz: 190D W201
- Locatie: België
- Contacteer:
Danku is wel nog nie helemaal afzooka schreef:in de ogen van een tuner mischien niet maar in de mijne wel...190Benz schreef:In belgië rijd het vol met van die gofljes. Dus is niet echt speciaal in mijn ogen.zooka schreef:Die golf is ook
Jij hebt ook een mooie ster!....ook mooi gedaan 8)
Maar mn volgende ga ik niet zo extreem maken. Gewoon laag en clean houden. Heb je fotos van jouw benz?
ja walter en gezien hoe laag ie kan!!
air ride is super moeten ze eigenlijk standaard maken haha.
klopt die golf valt bij deze benzen een beetje uit toom ging ook maar
ff om een voorbeeldje.
kan er wel een paar leuke vw´s opzetten maar is het niet echt de site voor.
wel een mooie en leuke site
groetjes Twan
air ride is super moeten ze eigenlijk standaard maken haha.
klopt die golf valt bij deze benzen een beetje uit toom ging ook maar
ff om een voorbeeldje.
kan er wel een paar leuke vw´s opzetten maar is het niet echt de site voor.
wel een mooie en leuke site
groetjes Twan
- jeroenmulder
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 26 mar 2006 21:04
- Locatie: Gieten, Drenthe
- Contacteer:
Super mooi interieurtje
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44423
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Even een update-je van deze auto van wallietax:
Faclelift motorkap geruild met iemand (willy, wordt nog lid) wie graag een originele motorkap wilde hebben.
Je hebt wel het liefst 3 mensen nodig om dit klusje te klaren.
Naast de motorkap moeten ook de koplampglazen geruild worden, het faceliftmodel heeft schuine randen aan de glazen vanwege de motorkap wie bij het faceliftmodel doorloopt.
Om de koplampglazen te vervangen is het makkelijkst om de koplampunit er even uit te halen:
- zwarte clip bovenop eruit halen
- knipperlicht eruit halen
- strip onder koplamp losschroeven (1 links en 1 rechts..)
- stekker en vacuumslang van de koplamp afhalen
- aan de ene kant 2 schroefjes loshalen, aan de andere kant 1
Om de motorkap te vervangen is het makkelijkste om de slang bij de ruitensproeierpomp los te halen en deze compleet met kap te vervangen. De 2 kabeltjes (in een kabelnetje) van de sproeierverwarming hebben we losgeknipt en ook met de kap mee vervangen (dit omdat deze in de kabelboom verdwijnt en veel werk is om helemaal los te halen)
Nu de kap gewoon open zetten (dus niet in de verticale stand!) aan beide kanten door iemand vast laten houden en de derde persoon aan beide kanten de drie bouten tussen schanier en kap losschroeven (ring/dop 10).
Overzetten en monteren in omgekeerde volgorde
Beide auto's moeten de kap nog wel 'fijnafstellen'.
Helaas deze keer weinig (detail)foto's, het was te donker om mooiere foto's te maken..
Faclelift motorkap geruild met iemand (willy, wordt nog lid) wie graag een originele motorkap wilde hebben.
Je hebt wel het liefst 3 mensen nodig om dit klusje te klaren.
Naast de motorkap moeten ook de koplampglazen geruild worden, het faceliftmodel heeft schuine randen aan de glazen vanwege de motorkap wie bij het faceliftmodel doorloopt.
Om de koplampglazen te vervangen is het makkelijkst om de koplampunit er even uit te halen:
- zwarte clip bovenop eruit halen
- knipperlicht eruit halen
- strip onder koplamp losschroeven (1 links en 1 rechts..)
- stekker en vacuumslang van de koplamp afhalen
- aan de ene kant 2 schroefjes loshalen, aan de andere kant 1
Om de motorkap te vervangen is het makkelijkste om de slang bij de ruitensproeierpomp los te halen en deze compleet met kap te vervangen. De 2 kabeltjes (in een kabelnetje) van de sproeierverwarming hebben we losgeknipt en ook met de kap mee vervangen (dit omdat deze in de kabelboom verdwijnt en veel werk is om helemaal los te halen)
Nu de kap gewoon open zetten (dus niet in de verticale stand!) aan beide kanten door iemand vast laten houden en de derde persoon aan beide kanten de drie bouten tussen schanier en kap losschroeven (ring/dop 10).
Overzetten en monteren in omgekeerde volgorde
Beide auto's moeten de kap nog wel 'fijnafstellen'.
Helaas deze keer weinig (detail)foto's, het was te donker om mooiere foto's te maken..
#doeslief