Hallo Mercedes fans, Harry is mijn naam.
Betreft een MB C klasse S203 270 CDI 130000 km bj 2003.
Bij het verwisselen van het dieselfilter niet goed opgelet, te weinig diesel in de tank en auto stond op helling.
Leiding tussen filter en pomp vernieuwt, na het starten sloeg de motor even aan, maar bemerkte dat de slang van de pomp was losgeschoten ( foutje van mij ).
Krijg de motor niet meer gestart, veel lucht in de leidingen, hoge druk systeem ontlucht en motor start weer, slaat echter na een paar minuten weer af, pomp kan denk ik niet stuk zijn motor slaat weer aan.
Wie heeft hier een oplossing voor of ervaring mee, kan het ook het lage druk systeem zijn, geen retour naar de tank
filetor
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13904
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Hi en welkom op dit leuke forum
Omdat dit het voorstel gedeelte is raad ik je aan je technische vraag even te stellen op het daarvoor bedoelde gedeelte: http://www.mercedesforum.nl/forum/viewforum.php?f=46
Omdat dit het voorstel gedeelte is raad ik je aan je technische vraag even te stellen op het daarvoor bedoelde gedeelte: http://www.mercedesforum.nl/forum/viewforum.php?f=46
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO