CrazyJimpie

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
sandman
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:17

27 mei 2006 13:45

CrazyJimpie schreef:
wallietax schreef:vraagje crazyjimpie

wat kost het om 4 velgranden te laten polijsten?

gr.wallietax 8-)
Euh :-? Weet ik niet. Hij heeft 1 velg meegenomen om zijn kunnen eens te laten zien :lol: Ik denk dat het iets van een 200 EURO voor de 4 randen zal zijn? Heb al eens rond gehoord en dit blijkt de prijs zowat te zijn. Had de velgen bij alu. Repair in Beveren gedaan voor de harten te spuiten (en borduurschade weg te werken) maar had de randen laten vernissen. Daar in totaal 320 EURO betaald (en het werk dat ze daar gedaan hebben was echt AF :o ). Maar als terug licht borduurs geraakt dus nu de vernis eraf, bijschuren en dan polijsten :wink:

velgen? ik heb geen velgen van u ze, ik heb wel juist dezelfde velgen gaan halen voor onder mijne c :owja:

neenee grapke hier al een voorsmaakje :D
Bijlagen
1.JPG
sandman
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:17

27 mei 2006 18:54

btw ik lees hier veel dat mensen denken dat hij Ben noemt, hij noemt dus Jim en niet Ben :lol:

wss uit de eerste post waar hij zei "Ben 35jaar ......"
Moest dus zijn "IK ben 35jaar......"
wou dit ff rechtzetten :wink:
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

31 mei 2006 17:04

sandman schreef:btw ik lees hier veel dat mensen denken dat hij Ben noemt, hij noemt dus Jim en niet Ben :lol:

Hela mijn wielen :cry:

wss uit de eerste post waar hij zei "Ben 35jaar ......"
Moest dus zijn "IK ben 35jaar......"
wou dit ff rechtzetten :wink:
Al een geluk dat er hier nog slimme mensen zijn. Had het zelf nog niet door :S
Gebruikersavatar
carmania2000
Berichten: 332
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:36
Locatie: heist op den berg

01 jun 2006 22:33

de belgen geraken goed vertegenwoordigt. Welkom Jim. Je kent me waarschijnlijk beter onder de naam van LR trading of laurent.
Tof om wat mensen tegen te komen op het forum die je kent.
C220 cdi break sport (spijtig genoeg verkocht)
vito 109 cdi
vito 114 cdi
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

02 jun 2006 15:58

carmania2000 schreef:de belgen geraken goed vertegenwoordigt. Welkom Jim. Je kent me waarschijnlijk beter onder de naam van LR trading of laurent.
Tof om wat mensen tegen te komen op het forum die je kent.
AiAi :shock: Nu is de bende compleet :lol:
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

10 jun 2006 09:46

Deze morgen vroeg mijn afgewerkte velgen binnen gedaan bij de bandencentrale voor uit te balanceren (en nog eens extra op te kuisen). KW ophanging is ook al besteld dus hopelijk tegen einde volgende week gaat de wagen een stuk lager liggen met de 19" erop :wink:

Nu nog beslissen wat er allemaal van multimedia wordt ingestoken en morgen de binnenkant al demonteren voor de kabels te leggen.

Foto's volgen (zal een foto album aanmaken).

@ sandman : bedankt voor het polieren van de velgen. Lagen enkele dagen in de winkel en de racties waren heel positief :shock:
sandman
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:17

10 jun 2006 12:24

carmania2000 schreef:de belgen geraken goed vertegenwoordigt. Welkom Jim. Je kent me waarschijnlijk beter onder de naam van LR trading of laurent.
Tof om wat mensen tegen te komen op het forum die je kent.
aa gij zit hier ook :owja:
zen die kerel die vandeweek da golf2ke komen halen is :wink:
Gebruikersavatar
190Benz
Berichten: 792
Lid geworden op: 15 okt 2005 11:03
Mercedes-Benz: 190D W201
Locatie: België
Contacteer:

10 jun 2006 13:02

Zitte de velgen er al op peter of jim? :-?
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

10 jun 2006 17:52

190Benz schreef:Zitte de velgen er al op peter of jim? :-?
:lol: :lol: Neen, ze liggen bij de'n bandenboer te wachten op lucht en wat lood. Maar de KW ophanging is toch nog niet binnen en de velgen komen er pas op als ook de ophanging geplaatst is.
Gebruikersavatar
190Benz
Berichten: 792
Lid geworden op: 15 okt 2005 11:03
Mercedes-Benz: 190D W201
Locatie: België
Contacteer:

11 jun 2006 14:12

CrazyJimpie schreef:
190Benz schreef:Zitte de velgen er al op peter of jim? :-?
:lol: :lol: Neen, ze liggen bij de'n bandenboer te wachten op lucht en wat lood. Maar de KW ophanging is toch nog niet binnen en de velgen komen er pas op als ook de ophanging geplaatst is.
Haast u dan maar wa want anders.... :twisted:

Komt gij mee met peter naar de mercedes meeting dan ofzo? Dat we ons eens met wat meer belgen kunnen vertegenwoordigen 8-)
sandman
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:17

11 jun 2006 15:18

190Benz schreef:
CrazyJimpie schreef:
190Benz schreef:Zitte de velgen er al op peter of jim? :-?
:lol: :lol: Neen, ze liggen bij de'n bandenboer te wachten op lucht en wat lood. Maar de KW ophanging is toch nog niet binnen en de velgen komen er pas op als ook de ophanging geplaatst is.
Haast u dan maar wa want anders.... :twisted:

Komt gij mee met peter naar de mercedes meeting dan ofzo? Dat we ons eens met wat meer belgen kunnen vertegenwoordigen 8-)

ik kom zobizo, zal de jim ook wel overtuigen :owja:
Gebruikersavatar
carmania2000
Berichten: 332
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:36
Locatie: heist op den berg

11 jun 2006 22:01

sandman schreef:
carmania2000 schreef:de belgen geraken goed vertegenwoordigt. Welkom Jim. Je kent me waarschijnlijk beter onder de naam van LR trading of laurent.
Tof om wat mensen tegen te komen op het forum die je kent.
aa gij zit hier ook :owja:
zen die kerel die vandeweek da golf2ke komen halen is :wink:
jawadde zoveel volk uit de regio
C220 cdi break sport (spijtig genoeg verkocht)
vito 109 cdi
vito 114 cdi
sandman
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 sep 2005 21:17

17 jun 2006 10:36

ik was er gisteren bij toen de kw kit gemonteerd werd, spijtig genoeg niet zonder problemen en ze steekt er nog niet onder :(

de velgen kwamen tegen de veer, een oplossing is een spoorverbreder van 2,5cm maar blijkbaar paste die van mijn w202 niet op de C209 die ik nog had liggen en is de kw kit er dus terug van onderuit.
spijtig nieuws :(
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

17 jun 2006 10:59

sandman schreef:ik was er gisteren bij toen de kw kit gemonteerd werd, spijtig genoeg niet zonder problemen en ze steekt er nog niet onder :(

de velgen kwamen tegen de veer, een oplossing is een spoorverbreder van 2,5cm maar blijkbaar paste die van mijn w202 niet op de C209 die ik nog had liggen en is de kw kit er dus terug van onderuit.
spijtig nieuws :(
Al in Duitsland geïnformeerd (mijn beste Engels bovengehaald :lol: ). Daar kunnen ze de wagen tot -6.0 cm laten zakken op de voor- en achteras zonder extra spoorverbreders en met mijn velgen erop. Maar ze gebruiken daar niet KW maar BILSTEIN. Eerst even wachten op het antwoord van KW zelf want dit is toch niet echt normaal!?
Gebruikersavatar
CrazyJimpie
Berichten: 45
Lid geworden op: 23 mei 2006 14:53
Locatie: Heist o/d Berg (België)
Contacteer:

29 jul 2006 12:35

En de KW ligt nog steeds in de doos :x KW geeft blijkbaar weinig (GEEN :evil: ) medewerking. Dus op zoek naar een andere oplossing.

Ook met de multimedia een probleem : inbouwstukken zijn voor een C-en E-klasse en de CLK heeft andere hoofdsteunen. Dus nu maar eens opzoeken wat het prijskaartje van zo'n hoofdsteunen is :-?

Ne mens zou voor iemand een bordje "te koop" op zijn wagen gaan zetten :cry:
Plaats reactie