Enige tijd geleden al geregistreerd, maar nog geen tijd gehad om me voor te stellen, bij deze. Mijn naam is Robbert en sinds enige maanden eigenaar van mijn eerste Mercedes, een W163 270 CDI uit mei 2002. Bijna 16 jaartjes en dus alweer een jaar lang Youngtimer en daarmee fiscaal aantrekkelijk voor de bijtelling.
Hiervoor diverse auto's gereden, Seat, Volvo, Opel, Kia en mijn eerste trots een Alfa Romeo 156 uit 2002 helaas afgelopen jaar net een dag te laat om die te redden van de sloop. De ML kwam op mijn pad nadat mijn zoektocht naar een W211 stuk liep op de toch tegenvallende ruimte in de in mijn ogen grote station, ik was hiervoor een V70 2013 gewend die toch een stukje groter is en dat is geen overbodige luxe met 2 kids waarvan 1 nog in de kinderwagen zit. De ML bleek zelfs voorzien te zijn van ISO Fix, een 'moderne' luxe wat hoog op mijn lijst stond.
De ML had bij aanschaf 86.000km op de teller, volledige onderhoudshistorie bekend, en sinds kort is de 100.000km gepasseerd. Zelf niet technisch, onderhoud doe ik dus niet zelf. Maar het optische werk vind ik als hobby detailer erg leuk om te doen.
Een foto bij het praatje, met kar, al is dat toeval ivm een verbouwing, de trekhaak zit 99,9% van de tijd opgeborgen.
Even voorstellen
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8042
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Welkom, en je bent de eerste die ik tegenkom die de ruimte in een 211 vind tegenvallen...RML schreef:mijn zoektocht naar een W211 stuk liep op de toch tegenvallende ruimte in de in mijn ogen grote station, ik was hiervoor een V70 2013 gewend die toch een stukje groter is.
Wellicht door de schuinere afloop van de achterkant in vergelijk met een V70?
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
De V70 is inderdaad erg vierkant, voor mijn gevoel is de V70 ook hoger en de stoelen zijn groter, dat geeft een gevoel van ruimte (ik ben 1.96mtr). De V70 kofferbak is geheel vierkant, en dat is met een kinderwagen en de bagage van de 2 kids erg fijn op een vooral korte vakantie.Marco schreef:Welkom, en je bent de eerste die ik tegenkom die de ruimte in een 211 vind tegenvallen...
Wellicht door de schuinere afloop van de achterkant in vergelijk met een V70?