Onderhoudsboekje nog bij nieuw voertuig??

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
hifivoice
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mar 2017 20:15

05 jul 2017 08:53

crazydice schreef:Snap ik.

Maar ik zelf zit 99 % van de tijd zelf achter het stuur en ben zelf nog niet in deze situatie beland

Maar vanuit het standpunt van de constructeur snap ik wel dat ze bepaalde dingen niet mogelijk maken tijdens het rijden zelf :)
Ik vind het Amerikaanse toestanden, de use-case naar de worst-case situatie kletsen, en daarom zeggen dat het onwenselijk is. Ik kan als rijder nog steeds met menu's spelen, of instellingen veranderen. Je kan via een sensor (veiligheidsgordel) zien of er een passagier in de auto zit, en de functie alsnog en-ablen.
Ludo D.
Berichten: 81
Lid geworden op: 25 jan 2006 17:27
Locatie: België

28 jul 2017 15:30

Bedankt voor jullie reacties. Ja idd.,54 jaar en dan lees je liever niet op een kleine smartphone (met bril op) maar liever in een leesboek dan volgens mij toch nog altijd standaard in een nieuw voertuig moet bijgeleverd worden.
Je passagier kan dan ook zoeken terwijl chauffeur verder rijdt.
Zijn dit dan besparingen? Voor zo'n merk? Wat is het volgende, ook geen gedrukte handleiding meer maar via het multimediasysteem of online?
Onlogisch en ontoelaatbaar!
Mercedes for Life
W246 2017 Family Edition
benzkepower
Berichten: 3854
Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
Locatie: Oost Vlaanderen

29 jul 2017 22:46

Dat gebeurt al... Bij een V klasse bijvoorbeeld zit de handleiding in het multimediasysteem...
Plaats reactie