Zonde van de ruimte, deze kost geld als je hem naar de sloop wilt brengen.TheDiver schreef:Gauw weer terug zetten in de schuur!!!
Mercedes 126 280 3.0 amg
- TheDiver
- Berichten: 4284
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500 / A169 A160 / W208 CLK200
- Specialisatie: Wereldreiziger
Als kippenhok gebruiken dan.
Grtzz
Grtzz
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
- pascalvd
- Berichten: 5149
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Het is maar net wat je hobby is en ook wat je budget is
Hij oogt rot maar net wat je doel is opknappen en daar fun aan beleven en daarna je nalatenschap bij houden
Of gewoon opknappen en zie het wel
Een AMG is het motorisch niet dan had er minimaal een AMG deksel opgezeten
Succes gr pascal
Hij oogt rot maar net wat je doel is opknappen en daar fun aan beleven en daarna je nalatenschap bij houden
Of gewoon opknappen en zie het wel
Een AMG is het motorisch niet dan had er minimaal een AMG deksel opgezeten
Succes gr pascal
- plorie
- Berichten: 20879
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Ik dacht dat dat nog het nieuwste onder de motorkap was, van die mooie fancy lichtblauwe remklauwen kabels die los over het motorblok geslingerd liggen.Jeroen schreef:Die bougiekabels lijken degene die MB in de jaren 80 in de fabriek heeft gemonteerd en verpulveren waarschijnlijk onder je handen.
Logboek S500.
- Jeroen
- Berichten: 25801
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Nope. Dat is de af-fabriek kleur. Ze horen wel keurig op een rij in kabelklemmetjes te liggen met alle lusjes naar de bougies even lang en zonder onnodig kruisen naar de verdeelkap. Maar dat kan mijn dwangneurose zijn hoor
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- W204Avantgarde
- Berichten: 4072
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Oud ijzer
- ElGriffo
- Berichten: 8357
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
Is het 1 April ?
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Ach gossie...... dat was toen heel wat 210 pk en 250 NM.......wallietax schreef:gr.wallietax
Nu ?...............zelfs een oude Prius met goede accu rijdt je zoek
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- pascalvd
- Berichten: 5149
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Even van wikipedia geleend
M110.987
Power output: 185 hp (136 kW) at 5800rpm. Maximum torque: 240 Nm at 4500rpm. Compression ratio: 9.0:1
Dus de kleppen en nokkenas en in en uitlaat trace anders zou dus 25 pk zijn en 10 nm en geven ze iets meer gas
Wat mij trouwens wel aan de auto op viel is dat er een LPG installatie inzit of zat gezien de aanzuig deels afgeplakt en flashlube potje naast het filter
Dan zijn ze er wel iets van zuinig mee om gegaan
M110.987
Power output: 185 hp (136 kW) at 5800rpm. Maximum torque: 240 Nm at 4500rpm. Compression ratio: 9.0:1
Dus de kleppen en nokkenas en in en uitlaat trace anders zou dus 25 pk zijn en 10 nm en geven ze iets meer gas
Wat mij trouwens wel aan de auto op viel is dat er een LPG installatie inzit of zat gezien de aanzuig deels afgeplakt en flashlube potje naast het filter
Dan zijn ze er wel iets van zuinig mee om gegaan