Hybride auto blijkt schone schijn
Ik denk dat dit nou typisch zo'n onderwerp is waar iedereen z'n gelijk krijgt omdat verschillende doelgroepen verschillende uitgangspunten hanteren.
Dat levert dus enerzijds eindeloze discussies op, maar anderzijds ook heel veel tevreden mensen: iedereen heeft op een bepaald moment wel een keer gelijk.
Hybride auto blijkt schone schijn
- Jeroen
- Berichten: 25803
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Op het Top-Gear circuit gebruikte een Prius zelfs meer dan een M3....
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
-
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 17 apr 2006 19:46
- Mercedes-Benz: S205 C63 amg 2016 - bmw s1000xr 2022
- Specialisatie: Onderhoud en reparatie
- Locatie: noord-brabant
tgja , dit werdt al gezegd toen ze net uit kwamen...
maar de diesels blijven straffen is toch het makkelijkst
maar de diesels blijven straffen is toch het makkelijkst
Hulp bij reparaties nodig ? Stuur me een Prive Bericht (PB) en ik kijk of ik je kan helpen.
voorwielaandrijving ??? ik loop toch ook niet op mijn handen......
http://www.vandunautomotive.nl
voorwielaandrijving ??? ik loop toch ook niet op mijn handen......
http://www.vandunautomotive.nl
-
- Berichten: 9695
- Lid geworden op: 28 aug 2006 00:47
- Mercedes-Benz: ---
- Specialisatie: Off topic
- Locatie: Eindhoven
Héél oud nieuws.
Een Prius is niet gemaakt om voluit over een circuit te scheuren.
Waar het om gaat hoor je Jeremy zeggen bij 02:30.
Waar ik het wel zeer mee eens ben is het hele gezeik van minder bijtelling e.d.
De zakelijke rijder gebruikt zijn Prius voornamelijk op de snelweg.
Het enige nut wat een Prius heeft op de snelweg is als het in een file staat. (wat in Nederland best vaak kan zijn)
Persoonlijk probeer ik altijd zo zuinig mogelijk in een Prius te rijden.
Ook in andere wagens gebruik ik de start/stop functie als die er op zit.
Maar die gadgets hebben nut in de stad.
Ok vind ik de afstand dat je puur elec. kan rijden véééééél te kort.
En je moet dat nog zelf inschakelen ook en bij de Honda Civic Hybrid kan je het zelfs niet inschakelen.
Dus al met al gaat de korting naar de mensen die deze wagens verkeerd gebruiken.
Want elec. rijden is heel anders dan normaal rijden.
Elec. rijden moet je leren.
En een zakenman/-vrouw met een tankpas van de zaak gaat dit niet doen (uitzonderingen daargelaten) want hem/haar is het alleen om de bijtelling te doen.
Leuk gedaan maar het slaat nergens op.silverstarw126 schreef:Op het Top-Gear circuit gebruikte een Prius zelfs meer dan een M3....
Een Prius is niet gemaakt om voluit over een circuit te scheuren.
Waar het om gaat hoor je Jeremy zeggen bij 02:30.
Waar ik het wel zeer mee eens ben is het hele gezeik van minder bijtelling e.d.
De zakelijke rijder gebruikt zijn Prius voornamelijk op de snelweg.
Het enige nut wat een Prius heeft op de snelweg is als het in een file staat. (wat in Nederland best vaak kan zijn)
Persoonlijk probeer ik altijd zo zuinig mogelijk in een Prius te rijden.
Ook in andere wagens gebruik ik de start/stop functie als die er op zit.
Maar die gadgets hebben nut in de stad.
Ok vind ik de afstand dat je puur elec. kan rijden véééééél te kort.
En je moet dat nog zelf inschakelen ook en bij de Honda Civic Hybrid kan je het zelfs niet inschakelen.
Dus al met al gaat de korting naar de mensen die deze wagens verkeerd gebruiken.
Want elec. rijden is heel anders dan normaal rijden.
Elec. rijden moet je leren.
En een zakenman/-vrouw met een tankpas van de zaak gaat dit niet doen (uitzonderingen daargelaten) want hem/haar is het alleen om de bijtelling te doen.
Groetjes, Rene.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
W126 1981 280SE (LPG) (Verkocht)
W126 1983 500SEL (Verkocht) ---> (Auto van de Maand November 2006 )